söndag 8 mars 2015

Sol sol sol..

Ååh härliga sol, du har varit så efterlängtad!! 

Vilken härlig dag vi har haft och fortfarande har idag. Det var underbart att vakna upp och se vilket fint väder det var utanför.. Jag gick ut direkt och drack mitt morgonkaffe ute och myste i solen. 

Jag tog ett litet ryck i trädgården och blev så glad när jag fick se lite vår tecken i trädgården.. 




Min sambo och svärfar var ute i högg i skogen, så jag ordnade lite fika och överraskade dom..
För vem blir inte glad över lite fika? ;)





Glada blev dom och efter fikat så fortsatte jag med mitt lilla ryck i trädgården.. Katterna uppskattade lövhögarna som jag fick ihop och anföll dom direkt...
 Sååå det var bara till och börja om igen.. haha ;)




Vår lilla Siri.


Min bil fick även en behövlig dusch och nu kan man återigen se vilken färg som den egentligen ska vara i.. Det här med bilar är ju inte mitt stora intresse men fin blev den. :) Men nu ska jag hem till mina svärföräldrar och äta middag hos dom. Denna helgen har gått så fort.. men fort går ju tiden när man ha roligt! ;)

Ha en trevlig söndagskväll!
Kram Agnes 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar