lördag 7 mars 2015

Baklördag

Godkväll!

Det får bli ett litet sent inlägg idag. Jag kom precis hem efter att ha firat min faster som har fyllt år. Hur trevligt och gott som helst. :)  Jag vaknade i morse och fick ett litet bakryck.. Så efter en runda i affären så satte jag igång en bulldeg och kanelbullar fick det bli.. 




Efter ett tappert försök att göra kanelkringlor så gav jag upp..
Det här med att baka tycker jag är himla roligt men den andra delen är kanske inte lika rolig.. Jag lyckas ju alltid stöka ner varenda bänk i köket.. Så efter en storstädning så fick det äääntligen bli lite fika.
:)




Goda blev dom och uppskattades verkligen av min sambo som precis hade kommit hem från skogen..


Hembakat är en av mina favorit tidningar! Finns så många goda recept på både bröd och bakverk.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan framför en film.
Ha det bäst!
Kraam 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar