tisdag 3 mars 2015

Vårt lilla röda hus...

Hej!

Vilket underbart väder det är idag, jag börjar äntligen få tillbaka mina vårkänslor... jag vill inte ha mer snö eller regn nu! Nää, för jag vill ut och göra fint i trädgården, fixa och ordna i växthuset och börja planera mina odlingar. 

Det är snart ett år sedan sen jag och min sambo flyttade in i vårt lilla hus, ett rött litet hus som vi hyr. Vi har fått chansen att renovera och göra som vi vill (mer eller mindre), vilket är underbart!



Här är en bild hur köket såg ut när vi flyttade in och hur det ser ut idag..


Vi målade om luckorna och inredningen, fixade nya tapeter och golv. Resultatet blev vi väldigt nöjd med. Däremot är vi inte helt färdiga ännu, det är lite till som ska målas. 
Vi trivs jättebra här, men visst längtar man efter att få skaffa sig något som verkligen är vårt! :)


Men nu ska jag försöka hinna städa undan lite, för sen bär det av mot jobbet. Mycket nytt denna veckan, väldigt roligt och spännande! :)

Ha det bäst! 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar