söndag 11 oktober 2015

Tiden springer iväg..

Heeej!

Ja, det var ju ett tag sedan jag skrev ett inlägg här.. Sommaren kom och sprang förbi lika snabbt igen..  Nu är vi inne i Oktober månad och hälsar hösten välkommen. Inget emot mig då jag ääälskar hösten. Trädens blad skiftar i olika färger, man startar en brasa i kaminen, tänder en massa ljus och att få krypa ner i soffan under en filt till en bra film är ju inte alls dumt.. 



Här är en bild som togs i somras på mina små bebisar som börjar bli stora nu.. Det är full fart i dom hela tiden, det är bara en massa lek och bus, dom har inte riktigt tid med att pussas och kelas ;)
Men nu ska jag krypa ner i soffan med tända ljus och popcorn och njuta av det sista på denna underbara söndag. 

KRAM






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar