tisdag 5 januari 2016

Ett nytt år..

Hej!

Jag hoppas att ni har fått en bra start på det nya året.
Ja.. det var ju ett tag sedan jag gjorde ett inlägg här.. Mitt år har börjat bra. Jag har haft en underbar ledighet tillsammans med J. Vi har plöjt igenom några avsnitt på våran favorit serie. Firat min födelsedag och julafton, umgåtts med vänner och familj, ätit gott, gått långa promenader, firat in det nya året med våra fina vänner. Vi har helt enkelt haft det väldigt bra. 

Men visst är det skönt att komma tillbaka till vardagen, att få komma tillbaka till rutinerna och vända tillbaka på dygnet. Mitt enda nyårslöfte är att bli en bättre bloggerska.. ;)
Självklart finns det även andra mål jag har för 2016. Ett av målen är att börja leva mer hälsosamt, få in mer träning och promenader i vardagen och att ändra kosten. 

Igår var jag på årets första spinningpass. Puuh jag vet inte hur längesedan det var jag körde spinning men jag hade tydligen glömt hur jobbigt det är.. hehe ;). Däremot blir det inte det sista passet för iår, utan jag har bokat ett pass till imorgon.. 

Nu kööör vi! 


/ Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar