onsdag 4 mars 2015

En balja kaffe

Godmorgon

Det bästa med att jobba eftermiddag är att man kan få sova ut och få ta det lugnt på morgonen.. Jag går runt här hemma och bara myser. Egentligen borde jag ta tag i lite andra saker.. men det får vänta lite till.. 



Dricker kaffe från min fina mugg som egentligen hade kunnat klassas som en balja..
 Men fin är den verkligen och visst blir kaffet lite godare i fina muggar. :)




Mina fina pelargoner blommar fint i köket.. 


Nu ska jag mysa vidare ett litet tag.. men sen får jag nog ta tag i tvätten och allt annat roligt ;)
Jag önskar er en trevlig dag!
Kram 

1 kommentar:

  1. Hej Agnes!

    Så kul att hitta hit till dig!
    Vilken fin mugg! Jag älskar att dricka kaffe ur fina muggar, det blir godare då!;)
    Så vacker pianopallen blev med lite färg och nytt tyg. Jag har faktiskt en pianopall som jag köpte på loppis för ett par år sedan som blivit stående. Ska nog ta tag i det projektet tror jag:)

    Ha en fin kväll!

    Kram Sofi

    SvaraRadera