måndag 12 oktober 2015

Älgjakt och skogspromenader..

När jag vaknade i morse så fick jag en sådan lust att snöra på mig skorna och dra mig ut på en längre promenad i skogen.. men sen kom jag på att älgjakten startar idag, så helt plötsligt så kändes inte den skogspromenaden lika lockande.. typiskt! 

Så här sitter jag nu..


Så det får istället bli en halv dålig mobil bild som jag tog förra veckan när jag var ute på min promenad. Mina nyfikna tjejer som jag alltid stannar och pratar lite skit med, och att posera framför kameran har dom inget emot heller.. hehe. 


Men så är det måndag idag, ny vecka och nya möjligheter. Jag jobbar eftermiddag denna veckan så jag har en del saker jag ska försöka hinna med innan jag ska bege mig till jobbet.. Men först ska jag läsa igenom lite bloggar och få min dos av inspiration. 

Jag hoppas ni får en underbar måndag och världens bästa start på denna veckan!

KRAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar