fredag 20 februari 2015

Underbart

Jag välkomnar denna fredagen med öppna armar, vilket jag alltid gör med alla andra fredagar också.. För min del innebär det att min jobbvecka är över.  Fredagar brukar alltid vara väldigt lugna här hemma. Min sambo och jag lagar oftast middagen ihop. Kvällen brukar oftast avslutas i soffan framför en bra film. Vi njuter av att det är helg! :)

I morgon ska jag hänga med J in till stan där han ska köpa lite delar till hans maskin. Jag ska även få in min önskan om att åka inom mina favoritaffärer! Min lillasyster kommer även på besök, så denna helgen kommer nog bli väldigt mysig!  


Jag önskar er alla en trevlig helg!






En bild från i tisdags då det var fettisdagen. Självklart firade vi denna dag med hemmagjorda semlor! 



/ Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar