onsdag 14 oktober 2015

O N S D A G



Godmorgon!

Det är onsdag, en av mina favorit dagar på veckan. Halva veckan har ju gått när man passerar onsdag, och det börjar närma sig fredag! Sen är det ju bonde söker fru på onsdagskvällarna klockan åtta. Jag äääälskar ju detta program och sitter alltid bänkad framför tvn. Det är ett riktigt MÅ BRA program. Jag missar ju dagens avsnitt då jag ska spendera kvällen på jobbet, men som tur är så kan jag ju se det imorgon.. 




Jag gjorde en god smoothie till frukosten. Yoghurt tillsammans med banan och frusna björnbär. Såå gott!  


Sen har jag helt och hållet förälskat mig i ett par Johnny Bulls skor, egentligen så har jag förälskat mig i flera av deras skor men dessa är mina favoriter.. Nu till det lilla problemet.. Jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska välja!  Mörkbruna eller svarta? Det är ju frågan..

 Jag får kanske köpa en av varje? Haha.
Vad säger ni, vilken färg tycker ni?  :)


Trevlig onsdag!
KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar